FAQ

Dla początkujących

Jak najszybciej zamówić SZTOSA?

Wystarczy, że zamówisz starter wypełniając formularz.

Jaki jest zasięg SZTOSA?

SZTOS ma zasięg taki sam jak sieć PLUS. Możesz to sprawdzić
tutaj

Opłaty

Ile kosztują połączenia za granicę?

Połączenia międzynarodowe są taryfikowane zgodnie z cennikiem Sztos na kartę, który znajdziesz tutaj

Ile kosztują doładowania internetu?

Cennik wszystkich doładowań znajdziesz tutaj.

500MB – 1,00 zł
1GB – 2,00 zł
2GB – 4,00 zł
5GB – 8,00 zł

Okres ważności doładowania intenretu:
Do miesiąca zgodnie z okresem ważności Pakietu
#NASTARCIE, #NACZILLU, #NAFALI, #NAWYPASIE

Konfiguracja telefonu

Jak skonfigurować internet w telefonie?

Sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy opcja transmisji danych pakietowych jest włączona.

Jeżeli internet nie działa w przypadku systemów Android należy dodać nowy APN, o następujących parametrach:

Nazwa: Internet
APN: internet
Użytkownik: pozostawiamy puste
Hasło: pozostawiamy puste
Typ uwierzytelniania: brak
Typ APN: default

Resztę ustawień pozostawiamy bez zmian.
Następnie należy zapisać nowy punkt dostępu i oznaczyć jako aktywny.

W przypadku systemu iOS wybieramy:

APN: internet
Username: pozostawiamy puste
Password: pozostawiamy puste

Resztę ustawień pozostawiamy bez zmian.

Jak skonfigurować MMSy w telefonie?

Sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy opcja transmisji danych pakietowych jest włączona. Będąc na ekranie głównym w systemie Android wybierz:

Menu -> Ustawienia -> Sieci zwykłe i bezprzewodowe

Następnie Sieci komórkowe -> Punkty dostępowe

Dodać nową nazwę APN, a następnie w zależności od konfigurowanej usługi wybrać i uzupełnić:

Nazwa: mms.telego.pl
APN: mms.telego.pl
MMSC: http://mms.telego.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms

Zapisz zmiany. W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.

W przypadku systemu iOS wybieramy:
Menu – Ustawienia – Ogólne – Sieć – Edge (lub „Dane komórkowe” w nowszych wersjach oprogramowania)

APN: mms.telego.pl
Użytkownik: pozostawiamy puste
Hasło: pozostawiamy puste
MMSC: http://mms.telego.pl:8002
Proxy: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
URL UA PROF MMS: pozostaje puste

Główna

Jak mogę zachować swój numer?

Aby przenieść numer do SZTOS’a przejdź do formularza zamówienia startera i wybierz „Przenoszę numer” następnie wypełnij wymagane pola.

SZTOS oferuje Ci usługę przeniesienia numeru podczas procesu zamawiania startera, która pozwala zachować ten sam numer telefonu komórkowego podczas zmiany operatora telefonii komórkowej. Przeniesienie numeru jest darmowe. Od 06.07.2009 roku zgodnie z prawem telekomunikacyjnym nie ponosisz żadnych opłat za przeniesienie numeru. Oferta obowiązuje bezterminowo. Czas trwania procesu przeniesienia numeru zależy od formy i trybu złożenia wniosku. W przypadku gdy łączy Cię z Twoim z dotychczasowym Operatorem telekomunikacyjnym umowa terminowa, proces przeniesienia będzie trwał dłużej. Gdy mają Państwo numer prepaid (na kartę) lub umowę na czas nieokreślony, proces przeniesienia może trwać krócej.

Dokumenty wymagane dla klienta prywatnego – dokument tożsamości, ewentualnie ostatnia faktura.
Dokumenty wymagane dla klienta biznesowego – dokument tożsamości osoby upoważnionej do zawarcia umowy, zaświadczenia o numerach REGON i NIP, wpis do KRS.

Ile mogę mieć dodatkowych numerów?

Tyle ile tylko potrzebujesz – decydujesz TY 😊 Dodatkowe startery możesz zamówić poprzez Twoje konto e-Bok w aplikacji mobilnej lub na stronie www.ebok.telego.pl

Czy mogę zyskać dzięki polecaniu?

Wkrótce będzie taka możliwość 😊