Zamów Starter

Wybierz rodzaj numeru.

  • Nowy numer
  • Przenoszę numer

Wybierz w jaki sposób mamy Cię informować o przebiegu procesu przeniesienia numeru oraz rozpoczęciu świadczenia usługi „SZTOS na Kartę”.

Wybierz opcję „w konkretnym dniu” jeżeli dotychczas korzystałeś z oferty „na kartę”.

Jeżeli masz abonament z umową terminową, sprawdź czy na pewno wybrana przez Ciebie data jest późniejsza niż data zakończenia umowy oraz pozwala na zachowanie okresu wypowiedzenia.
Jeżeli Twoja umowa jest na czas nieokreślony, wybierz datę z uwzględnieniem okresu wypowiedzenia.
W przeciwnym wypadku Twój obecny operator będzie mógł naliczyć dodatkowe opłaty karne.

Informacja o ewentualnej odmowie przeniesienia numeru przez Twojego operatora, zostanie wysłana zgodnie ze wskazanym obok sposobie kontaktu.

Wskaż datę zakończenia obecnej umowy z uwzględnieniem okresu wypowiedzenia lub wybraną datę przeniesienia numeru.

Na kogo będzie zarejestrowany SZTOS?

Dane adresowe

Jak mamy dostarczyć Ci sztosa? (forma wysyłki)

Wybrany paczkomat:

Masz kod rabatowy?

Zapisz

Zgody

Informacja: Poniższe zgody są dobrowolne. Brak zgody nie wpłynie negatywnie na warunki świadczenia przez nas usług. Zgody są ważne dopóki jesteś naszym Klientem, chyba że je wcześniej wycofasz. Każda ze zgód może zostać przez Ciebie wycofana w dowolnej chwili, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem wykorzystania Twoich danych przed cofnięciem zgody.

Podsumowanie

Dane abonenta

Imię
Ulica
Nazwisko
Numer lokalu
Email
Miejscowość
Kod pocztowy
Numer kontaktowy
Poczta
Wybrany numer Przenoszony numer

Dane do wysyłki

Miejscowość
Ulica
Numer domu
Numer lokalu
Poczta
Kod pocztowy
Wybrany paczkomat

Podsumowanie zamówienia

Nazwa produktu Cena brutto
Karta Sztos
SUMA

Weryfikacja SMS

Wyślij ponownie kod weryfikacyjny Wyślij ponownie kod weryfikacyjny