Sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy opcja transmisji danych pakietowych jest włączona. Będąc na ekranie głównym w systemie Android wybierz:
Menu -> Ustawienia -> Sieci zwykłe i bezprzewodowe
Następnie Sieci komórkowe -> Punkty dostępowe
Dodać nową nazwę APN, a następnie w zależności od konfigurowanej usługi wybrać i uzupełnić:
Nazwa: mms.telego.pl
APN: mms.telego.pl
MMSC: http://mms.telego.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms
Zapisz zmiany. W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.
W przypadku systemu iOS wybieramy:
Menu – Ustawienia – Ogólne – Sieć – Edge (lub „Dane przez sieć komórkową” w nowszych wersjach oprogramowania)
APN: mms.telego.pl
Użytkownik: pozostawiamy puste
Hasło: pozostawiamy puste
MMSC: http://mms.telego.pl:8002
Proxy: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
URL UA PROF MMS: pozostaje puste