Przejdź do treści
SZANOWNY ABONENCIE,

W związku ze zmianą przepisów prawa w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Naszą spółkę poniżej prezentujemy szczegółowe zmiany w przepisach Prawa Telekomunikacyjnego, które wynikają bezpośrednio z Ustawy z dnia 14 maja 2020r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz.U. z 2020 r., poz. 875 ze zm.). Zgodnie z art. 70a powołanej wyżej dodanym na podstawie art. 146 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych informacja o zmianie zostaje umieszczona na stronie internetowej.

Zaprezentowane zmiany dotyczą Regulaminu Świadczenia Usług TeleGO Domowy (RS/TGD/19/01)

3. W przypadku, w którym Operator umożliwia zawarcie umowy w formie dokumentowej, jej rozwiązanie, odstąpienie oraz wypowiedzenie może nastąpić w formie dokumentowej drogą elektroniczną poprzez złożenie oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej lub w innej formie udostępnionej przez Operatora. Operator zawiadomi Abonenta w terminie 1 dnia roboczego o przyjęciu oświadczenia Abonenta za pomocą wiadomości sms lub wykonując połączenie telefonicznie a następnie w terminie 14 dni potwierdzi Abonentowi na trwałym nośniku przyjęcie oświadczenia wraz z informacją o nazwie usługi, datę otrzymania wypowiedzenia oraz datę rozwiązania umowy.

10. Abonent korzystający z Usługi TeleGO Domowy może żądać przy zmianie dostawcy usług przeniesienia przydzielonego numeru do istniejącej sieci operatora na obszarze geograficznym (w obrębie danej strefy numeracyjnej). Przeniesienie numeru nie dotyczy migracji w ramach usługi WLR oraz przejścia Abonenta do Orange Polska S.A. Prawo do żądania przeniesienia numeru nie uchybia roszczeniom Operatora, o których mowa w § 8 ust. 2 Regulaminu. Abonent, o ile nie zrzeknie się tego uprawnienia, zachowuje prawo do przeniesienia dotychczasowego numeru przez okres jednego miesiąca od daty rozwiązania umowy.

3. Po upływie okresu, na jaki Umowa została zawarta, Umowa przekształci się automatycznie w umowę zawartą na czas nieoznaczony, chyba że najpóźniej 30 dni przed upływem okresu jej obowiązywania do Operatora wpłynie pisemne oświadczenie Abonenta o rezygnacji z przedłużenia Umowy. Operator na co najmniej 30 dni przed upływem okresu na jaki została zawarta umowa informuje Abonenta na trwałym nośniku o a) zasadach automatycznego przedłużenia umowy b) sposobach rozwiązania Umowy c) najkorzystniejszych ofertach. W przypadku automatycznego przedłużenia Abonentowi przysługuje prawo do jej wypowiedzenia w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Powyższe zmiany wchodzą w życie 21 grudnia 2020 roku. W przypadku braku akceptacji, do dnia wejścia w życie proponowanych zmian Abonentowi przysługuje prawo doręczenia Operatorowi wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. W przypadku wypowiedzenia umowy Operator uprawniony jest do naliczenia opłat wynikających z zawarcia umowy terminowej ze względu na fakt, iż zmiana wynika z przepisów prawa.

Zaktualizowana treść Regulaminu Świadczenia Usług TeleGO Domowy.

Zespół TeleGo